Team Zakelijk van Essent introduceert de ‘Energie Fitscan’, gericht op inzicht in het energieverbruik en besparingen bij MKB’ers. De campagne werd onder de vlag van ‘energie die geen energie kost’ gevoerd en gaat uit van het inzicht dat een ondernemer zich niet bezig wil houden met energie, maar wel open staat voor besparingen.

In de campagne wordt een duidelijk dilemma (drukke ondernemer die geen tijd heeft om energiebesparende maatregelen door te voeren) opgevoerd en tevens wordt hiervoor een concrete benefit/bewijs geleverd (Energie Fitscan volledig en compleet van a tot z uitgevoerd door Essent, met kostenbesparing als gevolg).

Team Zakelijk van Essent introduceert de ‘Energie Fitscan’, gericht op inzicht in het energieverbruik en besparingen bij MKB’ers. De campagne werd onder de vlag van ‘energie die geen energie kost’ gevoerd en gaat uit van het inzicht dat een ondernemer zich niet bezig wil houden met energie, maar wel open staat voor besparingen.

In de campagne wordt een duidelijk dilemma (drukke ondernemer die geen tijd heeft om energiebesparende maatregelen door te voeren) opgevoerd en tevens wordt hiervoor een concrete benefit/bewijs geleverd (Energie Fitscan volledig en compleet van a tot z uitgevoerd door Essent, met kostenbesparing als gevolg).

“Geen praatjes, maar plaatjes”

Typisch Kunststoff.